Hlavní obsah
Článek

Skupina finalistek České Miss je chudší o další soutěžící. Poté, co finálovou šestnáctku dobrovolně opustily soutěžící Tamara Vaňousová a Mirka Pikolová, a pro nemoc byla odejita Kristýna Hlaváčková, se vedení rozloučilo s Michaelou Nedomovou.

Pozadí jejího odchodu není ale, zdá se, tak dramatické, jako v předchozích třech případech. Nedomová se stane novou tváří televize Prima, její nová role se ale neslučuje s prací modelky a potažmo s pravidly soutěže krásy. „Celou situaci vnímám jako absurdní. Vzdát se jednoho snu pro druhý? Díky soustředěním České Miss jsem se neskutečně posunula dál, bylo o nás opravdu perfektně postaráno a rozhodovací proces, jestli nabídku do televize na úkor své další účasti v České Miss přijmu, byl dlouhý a pro mě strašně náročný. Diskutovala jsem to mnohokrát jak s rodiči, tak vedením České Miss, a to mně v mé kariéře vyjádřilo plnou podporu a vstřícnost,“ objasňuje své rozhodování Michaela.

„Téměř všechny holky jsme se do České Miss hlásily s nějakým záměrem zviditelnit se a dělat to, co chceme. Měla jsem to štěstí, že se mi to podařilo ještě před samotným finále. Čekají mě perné měsíce práce a učení se. Roli reportérky jsem si na pohovoru vyzkoušela poprvé, nikdy předtím jsem tu možnost neměla. Bude to pro mě těžké a náročné, ale věřím, že se s tím poperu a zvládnu to,” říká Nedomová.

Získali jsme reakci šéfky soutěže Evy Čerešňákové. „Dívky do nejužšího výběru soutěže Česká Miss jsme vybírali nejen podle vzhledu, ale i jejich projevu, vystupování a inteligence. Průběžně s nimi pracujeme, obklopujeme je mnoha odborníky a naším cílem je, aby se k zajímavým příležitostem dostaly nejen vítězky, ale i většina finalistek. Proto do té soutěže jdou. Máme tedy upřímnou radost z toho, že se Míše tak rychle podařilo nastartovat kariéru. Je nejen krásná, ale hlavně chytrá. Myslím si, že má před sebou skvělou budoucnost a je škoda, aby si tuto příležitost nechala uniknout, i když se tak musela rozhodnout na úkor dalšího pokračování v boji o titul Česká Miss.“

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám