Hlavní obsah
Článek

Instagramový účet Amber Rose (40) je takovou výstavkou (jejího) poprsí. To, a vůbec celá postava přesýpacích hodin, je jejím poznávacím znamením, stejně jako platinový ježek. Svým fanouškům pohled na ně dopřává pravidelně.

Propagace skrze zvýrazňování proporcí ‚krev a mlíko‘ nebo rovnou obnažování těla evidentně funguje. Není to případ jen Amber s jejími 14,7 milióny sledujícími. Víc jak 12 miliónů lidí sleduje také podobně klenutou a odvážnou kamarádku Rose Blac Chynu a účet jedné z prvních propagátorek velkých zadků Kim Kardashian se blíží ke sto miliónům sledujících a patří mezi top ten nejsledovanějších účtů na Instagramu. Slušně si vede i Nicki Minaj (79,8 mil.).

Takový zájem lidí je samozřejmě skvělým byznysem. Reklamní potenciál sociálních sítích využívají marketingoví specialisté už dávno. Loni americká média psala, že Selena Gomez, jejíž instagramový účet je vůbec nejsledovanější, si za jednu propagační fotku přijde až na 550 tisíc dolarů, tedy cca 13,5 miliónů korun (jen pro zajímavost: člověk s průměrným měsíčním platem 27500 korun by na to vydělával víc jak 40 let). Prestiže Gomez zmíněné celebrity nedosahují, ale není pochyb o tom, že i ony si propagací produktů na sociálních sítích přijdou na slušné peníze.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám