Hlavní obsah
David Zápal
Článek

Ekonomové ve všech televizních stanicích si musí rvát vlasy! Narazili totiž na soupeře, proti kterému nemají šanci a z něhož mají pocit, že je připravuje o stamilióny korun! Řeč je o Zdeňku Troškovi (70), režiséru, který odmítá povolovat televizím vkládat reklamu do svých předrevolučních filmů. A nedovolil to na svátky ani Primě, která je teď jeho nová „kamarádka“. Podívejte se na video!

Se stanicí navázal přátelské vztahy poté, co se ve zlém rozešel s Novou. Jenže i Prima má smůlu.

„Nešvar prokládat filmy reklamou se stupňuje. Pustí dvanáct minut filmu a patnáct minut reklamy. I víc. Kolega říká: Sedl jsem si večer k televizi s tím, že se podívám na reklamy a oni ti darebáci mi tam do toho prdli film. Je to zhůvěřilost,“ stojí si za svým rozhodnutím. I jeho první dva díly trilogie Slunce, seno se tak mohou vysílat jen bez reklam a televize tak mají pocit, že přišly za ta léta celkově možná i o stovky miliónů korun.

Televize Prima teď vysílá koncem roku předrevoluční pohádku Trošky O princezně Jasněnce a létajícím ševci. „O výjimku mě nežádali, ale stejně bych ji nikomu nedal. Pokud by to někdo porušil, strašně mě naštve. Pochopil bych, kdyby televize, které na jednom vysílání známého filmu vydělají strašně moc miliónů, dotyčnému kolegovi alespoň zavolali a nabídli mu na oplátku třeba sto tisíc. Na mě by ale ani tohle neplatilo,“ stojí si za svým Troška.

Kéž by bylo podobných režisérů, jako je Zdeněk Troška, mnohem víc!

A co na jeho rozhodnutí nepolevit v zákazu říká jeho nová spřízněná televizní stanice? „Televize Prima samozřejmě i vzhledem k zákonné úpravě film odvysílá bez vložených reklamních spotů. Jsme rádi, že můžeme našim divákům touto krásnou pohádkou udělat radost,“ říká mluvčí Primy Jana Mrákotová.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám