Značka spodního prádla vsadila na ženy různých věkových, zdravotních i váhových kategorií.

Značka spodního prádla vsadila na ženy různých věkových, zdravotních i váhových kategorií. Profimedia.cz

Hvězdami kampaně spodního prádla jsou ženy na vozíku, po rakovině, s kožní vadou či 65letá herečka

30. listopadu 2016 14:51

K odvážnému počinu se odhodlala ve své nejnovější kampani britská značka spodního prádla a plavek Curvy Kate, která se již od svého založení v roce 2009 specializuje na produkty pro dámy s košíčky D - K. Dosud bývaly jejich modelkami ženy různých velikostí i etnik, což už je dnes vcelku normální záležitostí. Tentokrát se ovšem hvězdami kampaní staly i zástupkyně dalších početných skupin ve společnosti...

Značka chce dokázat, že svůdné a kvalitní spodní prádlo si může dopřát úplně každá žena. Nedělí je tak už pouze na štíhlé a tak zvané plus-size. Jelikož je nová kolekce navržena pro jakoukoli ženu, modelkami se pro tentokrát staly například na invalidní vozík upoutaná Gemma Flanagan, Paige Billiot s mateřským znaménkem přes obličej, kyprá Diana Sirokai, žena po rakovině prsu Carla Atherton či pětašedesátiletá bývalá herečka Janet Rook. 

Dagmar Plecháčová , Super.cz

Zrušit