Nové jméno, stejný komfort: Z parfums.cz se stává Notino. Proč?

3. listopadu 2016 12:00 - KOMERČNÍ ČLÁNEK
Sníte o místu, které vás obklopí čistou krásou a opojnými vůněmi? Místu, kde budete cítit notnou potřebu udělat si radost, a které vám dokonale padne do noty? Tak takové pocity slibuje Notino – zcela nová beauty značka, avšak se zkušenostmi lídra trhu. Za novým názvem totiž nestojí nikdo menší než kosmetický online gigant parfums.cz.
Parfém

Parfém Foto: Notino.cz

Jeden z největších online prodejců parfémů a kosmetiky ve střední a východní Evropě, český e-shop parfums.cz, mění jméno na Notino. Svůj globální rebranding odstartoval na Slovensku a pokračuje v Česku a dalších zemích. „Když jsem před dvanácti lety začal prodávat parfémy po internetu, měl jsem malou kancelář a jednoho zaměstnance. Dnes provozujeme e-shopy ve čtrnácti zemích světa a prodáváme přes 45 tisíc nejrůznějších produktů pro krásu. Dávno už to nejsou jen parfémy,“ říká Michal Zámec, zakladatel firmy, která doslova přerostla svůj název.

Notino – inspirace a sebevědomí v šesti písmenech

Za změnou názvu není jen fakt, že úspěšný online obchod dnes rozmazluje své zákazníky mnohem širší škálou produktů, než jsou jen vůně. Společnost je navíc po světě známá už pod deseti různými názvy, proto není tedy divu, že se Michal Zámec rozhodl firmu sjednotit pod společnou značku. „Notino je odborník na krásu, inspiruje, rozumí svým zákazníkům a dodává sebevědomí tisícům žen i mužů,“ přibližuje filozofii značky třiatřicetiletý podnikatel. A co strach z výměny už etablované a oblíbené značky parfums? „Jeden můj dobrý kamarád řekl, že jenom ti nejlepší dokážou zahodit úplně všechno, aby mohli jít dál a stvořit něco ještě lepšího. Já chci vytvořit originální a silnou značku, která bude známá po celém světě, a lidi ji budou mít prostě rádi. A za ten risk mi to stojí,“ dodává odhodlaně.

Důvěra zákazníků je základ

Poctivost, know-how, inspirace – to jsou tři pilíře, na kterých chce Michal Zámec značku Notino vybudovat. „Poctivost je v internetovém prodeji naprostý základ. Jak jednou zákazníka zklamete, už se k vám víckrát nevrátí. A pokud se navíc nechováte fér, během chvíle se to dozví každý,“ tvrdí. Proto Notino rodává výhradně produkty od prověřených dodavatelů.

Krém na ruce

FOTO: Notino.cz

Notino je odborník na krásu

V péči o krásu má Notino už dvanáctileté know-how. Za firmou totiž stojí stále ti stejní lidé, kteří byli u jejího zrodu, a o zákazníky se starají zkušení beauty specialisté, pro něž je kosmetika nejen prací, ale i vášní. Vědí, co zákazníky zajímá, a jak jim usnadnit výběr, když někdy trochu tápou v nepřeberném množství beauty výrobků. A aby z jejich rad mohl čerpat opravdu každý, píší o tom blog a točí videa.

V neposlední řadě chce být Notino také inspirací. Motivovat zákazníky k tomu, aby se starali o své tělo a cíliti se lépe, pošťouchnout je, když si nejsou jistí novou vůní, vytrhnout je ze stereotypu a povzbudit k tomu, aby si vychutnali požitek a radost, kterou Notino nabízí. Nadchnout se pro krásu a užívat si života se všemi jeho barvami a vůněmi není povrchní rozmar, ale terapie pro duši, kterou každý z nás občas potřebuje.


Zrušit