Hlavní obsah
Článek

Jméno Chiara Ferragni (36) je ve světě módních blogů pojem. Jeho nositelka patří ke špičce v tomto oboru, dá-li se blogování takto nazývat, a nejedna její kolegyně by chtěla být na jejím místě - spát v nejluxusnějších hotelech, létat soukromým letadlem, nosit oblečení a doplňky nejprestižnějších značek a být hostem prominentních akcí po celém světě. Momentálně se Ferragni nachází v Paříži, kde probíhá fashion week, a na tom žena, kterou na Instagramu sleduje 6,7 miliónů lidí, zkrátka nemůže chybět.

Cesta k práci snů odstartovala v roce 2009, kdy Chiara začala psát blog The Blonde Salad, o dva roky později se dočkala prvních velkých ohlasů z řad významných magazínů - všimli si jí v New York Magazine i v Teen Vogue a lavina popularity tím byla spuštěna. A valí se doteď. Její spolupráce s domy Louis Vuitton, Chanel, Dior či Max Mara mluví za mnohé, pustila se i do vlastní tvorby. Milióny jejích fanynek totiž netouží po ničem jiném, než nosit boty a doplňky značky Chiara Ferragni.

Trendy tato devětadvacetiletá Italka sleduje nejen módní, ale i ty marketingové, a tak jako spousta jejích kolegyň i ona vydala knihu nesoucí stejně jako blog jméno The Blonde Salad.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám