Hlavní obsah
Článek

Obávaný kuchař Zdeněk Pohlreich (67) má v hlavě patrně kalkulačku. Jinak si nejde vysvětlit, že do reklamy pro známý obchodní řetězec kromě sebe angažoval i dvanáctiletého syn Honzíka, svou snoubenku, její dva syny a její neteř. A honoráře dětí shrábnul sám! „Vykořisťování je u nás normální, a myslím si, že malým dětem peníze do ruky nepatří," svěřil se Pohlreich.

V klipu, který diváci nových dílů kuchařské show Ano, šéfe! dobře znají, neboť se vysílá před pořadem i mezi reklamními pauzami, Pohlreich upozorňuje, že před vařením je potřeba udělat pořádný nákup. A jeho blízcí mu sborově přitakávají: "Ano, šéfe!".

Na tom, že zapojil do pracovního procesu svou novou rodinu i syna z prvního manželství, nic špatného nevidí. „Je přece kravina, abych hrál s cizími dětmi, když mám vlastní,“ uvedl pro Blesk Pohlreich. Byl prý rád, že se děti i přítelkyně podívali do zákulisí jeho práce. Že se kromě toho zvýšil i rodinný rozpočet, to už je asi jaksi vedlejší.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám