Hlavní obsah
Článek

S přehlídkami už Gisele Bündchen (43) sekla, ale díky zakázkám od prestižních značek stále s přehledem vévodí žebříčku nejvíce vydělávajících modelek. Její bohatství rozšíří i kampaň, v níž je její krása znásobena grafickými triky.

Brazilskou krásku, která zpestřila zahajovací ceremoniál olympiády v Riu, už na molu jen tak neuvidíme, ale o to více času má na pózování před objektivem. Módní značky jsou za Gisele ochotny vyplatit částku, jakou si většina jejích kolegyň nevydělá ani za celoroční dřinu.

Modelka, jejíž jmění se loni rozšířilo o dalších 44 miliónů americký dolarů, si opět přilepšila kampaní pro značku Arezzo v dekoracích připomínajících dětské hřiště z éry socialistického Československa. Firma chtěla nejspíš Gisele co nejlépe zúročit a pro potřeby propagace ji naklonovala. Brazilské bohyně se tak na reklamních snímcích objevuje až v pěti provedeních.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám