Hlavní obsah
Článek

Mnozí ho mají za nafoukaného floutka, hodně lidí ale získal na svou stranu pokorou už během působení ve StarDance VII. Teď ale Leoš Mareš (47) asi získá řadu dalších fanoušků! Devětadvacátého ledna totiž poslal nadaci Naše dítě ze svého sto dvanáct tisíc korun. A inspiroval další, takže různým charitám pomohl přispět už opravdu obří částkou!

Vše vzniklo loni, když se Leoš rozhodl poslat na dobročinné účely přesně tolik korun, kolik sledujících měl na sociální síti Twitter. Přesně rok nato dobrý skutek zopakoval, akorát to jeho konto bolelo o dost víc: nyní má 112 tisíc takzvaných followerů. Jak je jeho zvykem, Leoš z toho udělal zábavnou show a zaslání peněz v bance vysílal snad jako první na světě přímo z prostor peněžního ústavu.

„Sociální sítě někteří zesměšňují, že nemají žádný význam. V tomhle ho ale získávají,“ myslí si Mareš, který už loni k následování pomyslně donutil třeba Andreje Babiše, který poslal 84 tisíc korun za stejný počet sledujících uživatelů. Leoš mu nyní druhý ročník akce připomněl, a zdá se, že se nenechá přemlouvat.

Politik ale zdaleka není jediným, kdo se moderátorova nápadu uváděného takzvaným hashtagem #DobroDen chytil. Peníze na charitu dle vlastního výběru posílají na jeho popud dnes už stovky lidí, všichni podle toho, kolik lidí mají mezi sledujícími. Jeden z tvůrců zábavných internetových videí například poslal osmačtyřicet tisíc!

„Proběhlo to podruhé a určitě ne naposledy. Už je z toho tradice,“ dodal. Takové nápady mu určitě nikdo zazlívat nebude. Naopak. Tak jen houšť a větší kapky, Leoši!

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám