Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

V nové reklamní kampani na řetězec posiloven Equinox pro klientelu z vyšších kruhů se objevuje hned několik slavných jmen. Patří mezi ně i modelka, herečka a dědička Lydia Hearst, jejíž snímek se zatím jeví jako nejkontroverznější. Nezvedá na něm totiž činky, ale miminka - každé k jednomu ňadru. Nikomu nějak nedochází souvislosti, proč jednatřicetiletá pravnučka magnáta Williama Randolpha Hearsta, jež se objevila například v seriálech Super drbna, Mistresses či v thrillerech Trigger nebo Condemned, kojí novorozence v prostorách luxusní restaurace. Hearst je navíc sama bezdětná.

Za bizarním projektem stojí fotograf Steven Klein, který vysvětlil i záměr kampaně. Každého má prý podpořit, aby se v roce 2016 k něčemu zavázal, i když to něco nebude cvičení v posilovně.

„Prostřednictvím reklamy se v současné moderní době dá promlouvat k lidem. Tato kampaň se dotýká dnešních problémů, sociálních a společenských otázek, což je mnohem silnější přístup, než jen zobrazovat lidi jako objekty bez příběhu,“ míní fotograf. Stejný umělec má na svědomí například i panenkovsky laděnou obálku časopisu Interview s Kylie Jenner či poslední kampaň značky Versace.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám