Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Vedení britské značky Fred Perry se několik dní rozhodovalo, zda se poslední kolekce oblečení navržená Amy Winehouse po její tragické smrti začne prodávat. O svolení nakonec požádalo zpěvaččinu rodinu, která souhlasila. Elegantní móda v černobílém byznys stylu se rozprodala téměř celá během několika hodin.

Značka Fred Perry však na kolekci nehodlala vydělávat, výtěžek z prodeje tak poputuje na konto nadace, kterou založil zpěvaččin otec Mitch Winehouse. Tato řada oblečení však nebyla pro Amy jejím prvním návrhářským počinem, nýbrž třetím. Vždy spolupracovala s touto značkou a sama své oblečení také často nosila a dělala mu tak reklamu.

A přestože se Amy kolikrát na veřejnosti objevila v nepříliš lichotivém outfitu, její kolekce byly vždy v podobném vkusném a elegantním stylu, kde vévodily barvy černá, bílá a v předešlých také růžová. Amy měla ráda vzor pepito a velké široké pásky zdůrazňující pas a ženskost.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám