Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Kim Kardashian (43) propůjčila své jméno společnosti Hype vyrábějící energy drinky a při té příležitosti nafotila i kampaň, jež se nese v mírně futuristickém duchu. Celebrita z povolání na ní vystřídala hned několik stylů, ale veřejnost se s nimi, zdá se, neztotožnila. Alespoň soudě podle komentářů...

Lidem opět nejvíc vadí míra retuše, která je na snímcích opravdu nezpochybnitelná. Nehledě na Kimin aktuální požehnaný stav nedosahuje tak útlé postavy už několik posledních let.

I proto si z Kim většina komentářů pod článkem na britském Daily Mailu utahuje. O takové postavě si prý může nechat jen zdát. Další se shodují, že jsou u ní podobné křivky z říše fantazie.

V článku se pějí ódy například na Kimin mimořádně útlý pas, ovšem i to jeden z účastníků diskuze smete ze stolu: „Photoshop. A Kimin pas není útlý, to jen její boky jsou jednoduše groteskní.“

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám