Hlavní obsah
Článek

O nové reklamě na parfém, v níž si ‚zahráli‘ rapper Sean P. Diddy a jeho přítelkyně Cassie, se hovoří jako o tom nejostřejším propagačním materiálu všech dob. Nečekejte náznaky vášně a cudnou nahotu, při níž před kamerou v podstatě není nic vidět, ale pořádnou nálož erotiky včetně nahých ňader rapperovi přítelkyně a sexu v posteli.

P. Diddy známý také jako Sean Combs, Puff Daddy nebo jen Diddy, zapojil do reklamy na svou novou vůni s názvem 3AM osmadvacetiletou partnerku, kterou v erotikou nabitém spotu ukazuje kompletně svlečenou. O parfému, který je k dostání teprve od středy v obchodním řetězci Macy’s, se tak hojně diskutovalo ještě před jeho distribucí.

Pětačtyřicetiletý držitel tří Grammy si už podmanil milióny lidí svou muzikou, ale je rovněž zdatným hudebním producentem a obchodníkem v mnoha oblastech. Navrhuje pro vlastní módní řadu, ale je i majitelem restaurací. Časopis Forbes v roce 2014 odhadl jeho jmění na 700 miliónů dolarů, tedy téměř 17 miliard korun.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám