Hlavní obsah
Korzo
Článek

Parfém mladého kanadského zpěváka Justina Biebera (17) byl uveden před necelým měsícem, ale již se ho prodalo za více než tři milióny dolarů (cca 52,1 miliónu Kč). Zpěvák parfém uvedl na trh 23. června. Nějakou dobu se pak prodával jen v newyorské pobočce obchodu Macy's, ale podle údajů listu Independent je tak populární, že je již na nejlepší cestě stát se nejpopulárnější vůní celebrit roku.

"Parfém Someday, kterému výrazně pomohlo skvělé Bieberovo vystoupení v Macy's, je u našich zákazníků velmi populární a ze všech parfémů celebrit nejúspěšnější," říká prezidentka obchodního řetězce Terry Lundgrenová.

Analytička Karen Grantová dodává: "Pokud se parfému bude dařit tak dobře i nadále, bude nejprodávanější celebritní vůní roku 2011. Nic takového jsme neviděli od té doby, co Jennifer Lopez uvedla Glow a Spears svůj parfém Curious."

Z úspěchu vůně budou mít radost i charitativní organizace, které Bieber podporuje. Zpěvák totiž spolupracuje s organizací Give Back Brands, která umožňuje celebritám vydělávat peníze na dobročinné projekty prodejem vlastní značky.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám