Hlavní obsah
Článek

Dělají mu to snad naschvál? Petr Kotvald léta marně bojuje s nálepkou muže, který skrývá svou jinakou orientaci (ani dlouholeté manželství hnidopichy od jejich smýšlení neodradí), navíc teď dostal v muzikálu Mamma Mia! roli, kterou vůbec nechtěl. Původně si totiž s režisérem plácl na postavu proutníka Sama, nakonec se ale musí spokojit se skrytým a pitomým homosexuálem Harrym.

Coby o pitomém britském bankéři se totiž o jeho roli píše na internetu. „Vidíte, to slyším poprvé. V tuto chvíli odstupuji z muzikálu, protože tohle hrát nebudu,“ smál se, když jsme mu slova z webu citovali.

„Musím říct, že jsem v této věci trochu schizofrenický. Původně mám smlouvu na Sama (hlavní postava), nakonec hraju Harryho. Rozdíl je v tom, že Sam má o jednu píseň více. Ale vše se stejně točí kolem hlavní představitelky Donny, ostatní jí jen přihrávají. Byl jsem se na to podívat ve Vídni a strašně se mi to líbilo. Obrovská výhoda toho muzikálu je ta, že všechny ty písničky mají lidé v podvědomí,“ řekl Super.cz.

Kotvald nedávno s manželkou Hanou oslavil třicet let výročí svatby. Každý rok na něj zapomíná, letos ho ale zvládl. „Šli jsme si sednout a říkal jsem si, že bychom mohli jet i na nějaké obnovené líbánky. Moje paní se na mě podívala a prohlásila, že by to nechala při starém, že nám je i tak dobře,“ říká. Táta dvou dětí (21 a 29 let) a nadcházející dědeček se navíc dušuje, že manželku, s níž začal randit ještě předtím, než se stal v osmdesátých letech známým, nikdy nepodvedl.

„Jsem monogamní člověk a věrnost považuji za poctivou věc. Tak by se podle mě lidé zkrátka měli chovat. Viděl jsem to všude kolem sebe. Asi nejjednodušší je bouchnout dveřmi a odejít. Ale je to cesta do pekel. Člověka přece posouvá i to, když se s partnerskými problémy vyrovná a vzpomene si, jaké to bylo na začátku. Říkám, že by si člověk měl vzpomenout na zadání. A v momentě, kdy si uvědomíte, že to zadání bylo fajn, tak jste schopný na něm znovu začít něco budovat,“ dodal Petr Kotvald, pro kterého je role v Mamma Mia! první muzikálovou zkušeností vůbec.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám