Hlavní obsah
Článek

Nejen módní řetězce s ‚lidovými cenami‘ přicházejí s novým trikem, jak nalákat na své produkty i lidi z takzvané vyšší sorty. Začaly totiž investovat do reklam se známými tvářemi, a populaci tak chtějí dopřát pocit, že každý se může cítit hvězdně ve stejném kousku, který měla na sobě ta či ona celebrita. Skutečnost, že jen zlomek reálných žen v jejich produktu bude vypadat stejně skvěle, je už pochopitelně netrápí.

Naposledy se přes kapsu plácl americký diskontní řetězec Kmart, když do své kampaně získal modelku a herečku Sofii Vergaru. Obnovil tak spolupráci z roku 2011, kdy Sofia propagovala jejich módu s cenou do padesáti dolarů, tedy tisíce korun.

Není sice známo, kolik si jednačtyřicetiletá Kolumbijka za propůjčení své tváře a především těla řetězci řekla tentokrát, ale vzhledem k tomu, že je nejlépe placenou televizní herečkou za uplynulý rok, se určitě nespokojila s žádnými drobáky.

V rozmezí května 2012 a 2013 vydělala Vergara úctyhodných 30 miliónů dolarů (600 miliónů korun). Nejvíce jí vynesl seriál Taková normální rodinka či reklama na jeden známý nealkoholický nápoj. Není pochyb, že svlékání do tygřích bikin značky Kmart opět o hezkých pár miliónků navýšilo její konto.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám