Hlavní obsah
Článek

Agáta Prachařová (38) je známá tím, že když před ní obchodníci zacinkají pořádnou porcí korunek, je schopná se propůjčit k jakémukoliv druhu reklamy. Naposledy se tak stala tváří dupaček pro dospělé, do nichž se sice nalíčila, ale při focení se tak šklebila, že je otázkou, zda případné kupující spíš neodradí.

Dupačky pro dospělé jsou dalším módním výstřelkem a je otázkou, zda příště Agáta nekývne na focení třeba rovnou plenek pro obyvatele nad osmnáct let.

Fotky vznikly pro jeden módní časopis a kromě Agáty se focení zúčastnili i extravagantní holohlavá modelína Bláža Hlasová a finalista Muže roku Jakub Kaplan. „Líbily se mi tak, že jsem v nich rovnou odešel do centra. V bance na Václaváku na mě trochu divně koukali, ale to mi nevadilo,“ směje se Kaplan.

Sama Agáta prý dupačky v těhotenství také nosila, připadaly jí pohodlné. „Teď na zimu je to také dobré, protože aspoň nenastydnou záda,“ tvrdí česká Paris Hilton, která prý chodí takhle ležérně oblečená doma, ale třeba tak zajde i na poštu nebo na společenské akce.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám