Článek
Škoda Yeti patří dlouhodobě mezi nejoblíbenější kompaktní zástupce kategorie SUV. Nově je k dostání ve dvou designových variantách. Stylovější Yeti míří do města a robustněji laděný Yeti Outdoor do terénu. Novinka zaujme přepracovanou přídí i zádí a rozšířenou nabídkou výbav a motorizací.
Škoda Yeti patří mezi nejúspěšnějí vozy své třídy
Yeti patří mezi nejúspěšnější vozy své třídy. Nyní přišel čas modernizaci. Jejím výsledkem je nabídka dvou samostatných designových linií. Yeti je nově k dostání buď v elegantním provedení do města, nebo v outdoorové variantě pro výlety, které mohou vést i mimo zpevněné komunikace. Obě varianty se drží shodné koncepce vzhledu přídě, liší se provedením předního i zadního nárazníku, nebo zpracováním bočních lišt. Výrazně tvarované světlomety jsou nyní nabízeny jako bi-xenony s LED světly pro denní svícení.
První model značky Škoda se zadní parkovací kamerou
Yeti je prvním modelem značky Škoda, který může být na přání vybaven systémem Optical Parking Assistant (zadní parkovací kamerou). Škoda tak modelem Yeti pokračuje v zavádění asistenčních systémů, které přispívají jak komfortu, tak i bezpečnosti provozu. Poprvé je Škoda Yeti vybavena také nejnovější generací parkovacího asistentu Automatic Parking Assistant. Dále v prvním českém SUV mladoboleslavské značky slaví premiéru bezklíčové odemykání, zamykání a startování KESSY.
Široká nabídka motorů a převodovek
Pro přepracované modely Yeti jsou k dispozici čtyři naftové a tři benzinové motory, všechny přeplňované turbodmychadlem a s přímým vstřikováním paliva. Jejich paleta sahá od zážehové jednotky 1,2 TSI/77 kW (105 k) až po vznětový agregát 2,0 TDI/125 kW (170 k). Vůz disponuje pohonem buď jen kol přední, nebo obou náprav. Jako automatické převodovky využívá Yeti výhradně moderní dvouspojková ústrojí DSG s šesti, resp. sedmi stupni. Ekologická verze GreenLine s motorem 1,6 TDI/77 kW dosahuje spotřeby 4,6 litru nafty na 100 km!