Hlavní obsah
Článek

Muži stále nejsou při nakupování šatníku na ženách zcela nezávislí. V průměru totiž stráví ženy i dnes nákupem oblečení pro své protějšky čtyřicet dní ze svého života. Přitom starší ročníky jsou na tom v tomto ohledu podstatně hůře. Muži si sami kupují jen asi třicet procent ze svého šatníku.

Ženy stráví podle britské společnosti Joe Browns dvě hodiny měsíčně nákupem věcí pro svého partnera, manžela či přítele. To muži nákupu svých oděvů věnují mnohem méně času. Ve srovnání s ženami asi jen padesát minut měsíčně, což je pouhých 16,6 dne za život.

Muži jsou ale pro obchodníky lákavější v jednom ohledu. Nakupují sice méně oblečení než ženy, ale jsou ochotni za věc, která se jim velmi líbí, utratit dvakrát více.

Ženy mají na muže podle britské studie velký vliv i při vytváření stylu. Protože 68 procent dotázaných pánů přiznalo, že nosí věci, které jim vybrala jejich partnerka, ale mají je na sobě ne proto, že se jim samotným líbí, ale aby byla jejich žena šťastná. Dvě třetiny mužů také raději nakupují na internetu.

Reklama

Další články

Načítám