Abyste měli při výběru auta jasno. Nenechte se napálit při nákupu ojetého auta a překvapte prodejce svými znalostmi

1. července 2013 15:00 - KOMERČNÍ ČLÁNEK
Velkou pomocí při výběru ojetého auta vám bude novinka, kterou rozjelo AAA AUTO na svých webových stránkách. Jsou to recenze aut. Desítky profesionálně zpracovaných recenzí vozů vám pomůžou klást prodejci ty správné otázky. Nenechte se napálit. Aby nákup ojetého auta neznamenal roky trápení a neustálých investic, čtete recenze! Každý den přibývají další. Podívejte se na ukázky těch nejčtenějších.
Škoda Fabia I (1999 – 2007)

Škoda Fabia I (1999 – 2007)

Velmi dobře k naturelu vozu sedí benzínové čtrnáctistovky, ideálem je střední volba 1.4 16V 55 kW, která se projevuje kultivovaně a drží spotřebu nízko. Pod čtyři litry se lze s lehkou nohou dostat u jinak hodně drnčivého tříválce 1.4 TDI, velké TDI 1.9 litru umí jezdit za méně než pět litrů. Naopak pokud nechcete auto jen vyloženě do města, vynechte tříválce HTP, u nich za hranicemi aglomerace stoupá spotřeba až k překvapivým výšinám, na dálnici se motor nehodí vůbec.

Detail
nyní na aaaauto.cz
Škoda Octavia II (2004 – 2013)

Škoda Octavia II (2004 – 2013)

Druhá Octavia má podstatně modernější techniku, prakticky všechny pohonné jednotky byly přepracovány. U první Octavie nemohli mít zákazníci řadu vymožeností, u druhé se daly do výbavy přiobjednat veškeré aktuální technické novinky. Vyspěly také jízdní vlastnosti, podvozek s víceprvkovou zadní nápravou si nechá líbit opravdu hodně. Při rozumném využívání dynamiky vozu dovedou být sice úsporné, měly však v prvních letech konstrukční vadu, která může způsobit přeskočení rozvodového řetězu. 

Detail
nyní na aaaauto.cz
Ford Focus (2004 – 2010)

Ford Focus (2004 – 2010)

U druhé generace Focusu mají řidiči toužící po nízké spotřebě velmi dobrý výběr. Tradičně úsporná je zážehová šestnáctistovka, spořit peníze dovede také (u nás vzácná) verze 1.8 FlexiFuel s možností provozu na palivo E85. Nízkou spotřebou jsou pak proslulé především turbodiesely 1.6 TDCi a spokojeni budete také se spotřebou dynamičtějších motorů 2.0 TDCi. Podvozek je konstrukčně převzatý z předchozí verze, ovšem celkově je komfortněji naladěn a například řízení ztratilo na komunikativnosti.

Detail
nyní na aaaauto.cz
Volkswagen Passat (2005 – současnost)

Volkswagen Passat (2005 – současnost)

Od roku 2005 se může Volkswagen Passat chlubit špičkovým pětihvězdičkovým hodnocením v nárazových testech Euro NCAP. Auto je standardně vybavováno šesticí airbagů a stabilizací ESC. Propracovaná konstrukce kabiny zajišťuje minimální deformace prostoru pro posádku. Doslova obrovský vnitřní prostor a komfortní podvozek jsou typickými vlastnostmi passatu. Auto navíc posádku hýčká řadou příjemných prvků výbavy, takže o skvělý dojem z pobytu na  palubě je postaráno. Ergonomie vozu je výborná.

Detail
nyní na aaaauto.cz
Renault Scénic (Grand Scénic) (2009 – současnost)

Renault Scénic (Grand Scénic) (2009 – současnost)

V interiéru vozu nalezneme velký dostatek odkládacích míst a různých schránek, které pojmou překvapivě velké množství věcí. Vyvýšená pozice řadicí páky je velmi komfortní. Variabilita interiéru se zvýšila nejen tím, že vůz velikostně narostl, ale také možností posouvat samostatně sedadla v zadní řadě. Kromě klasického provedení Scénic existuje i sedmimístná prodloužená verze Grand Scénic. … Nárazovými testy prošel model Grand Scénic v roce 2009 a obdržel maximální pětihvězdičkové hodnocení.

Detail
nyní na aaaauto.cz

Zrušit