Hlavní obsah
Článek

Karl Lagerfeld se opět bez servítek pustil do lidské ošklivosti. Dokonalými tvary posedlý návrhář však tentokrát přišel s tím, že chce méně „podařeným“ jedincům pomoci vypadat lépe. I „oškliví“ lidé budou dle něj vypadat dobře, když si vezmou jeho sluneční brýle. Ty údajně pomáhají vyvážit nesymetrické křivky lidské tváře.

Nové Lagerfeldovy brýle, které navrhl pro značku Chanel, v reklamě propagují nizozemská modelka Saskia de Brauw a španělský model Jon Kortajarena.

„Vyvažují ošklivé obličeje a krásné tváře činí ještě nádhernějšími,“ prohlásil při natáčení reklamy Lagerfeld.

Nové obroučky vyjdou v přepočtu na 3750 korun. „Já nosím sluneční brýle pořád, takže s nimi prodávám kus své duše,“ přidal ke svým myšlenkovým „perlám“ osmasedmdesátiletý Karl.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám