Reklama vs. realita.

Reklama vs. realita. Profimedia.cz

Podívejte, jak kosmetický koncern udělal v reklamě ze strhané Milly Jovovich bezchybnou krásku

21. listopadu 2012 19:58

Americká herečka ukrajinského původu Milla Jovovich (36) si jistě přišla na slušný balík. Přestože se už nějaký čas neobjevila v žádném pořádném filmovém trháku, její tvář je veřejnosti dobře známá ještě z dob filmů Pátý element, Johanka z Arku nebo Resident Evil. Nově se Jovovich stala tváří kosmetické značky L’Oréal a na jejich promo snímcích vypadá naprosto božsky.

Jenže čas měří všem spravedlivě a stárnutí se ve skutečnosti nevyhnulo ani slavné herečce a dřívější topmodelce, která se v roce 2004 stala dokonce nejlépe placenou modelkou světa.

Když se k tomu připojí hereččin naturální životní styl, kdy se ve volném čase téměř neupravuje, je evidentní, že výsledné fotky vzniklé pro reklamní účely jsou jistě z velké části dílem šikovného grafika a Photoshopu. 

Dagmar Plecháčová , Super.cz

Zrušit