Hlavní obsah
Komerční článek
Článek

Každý z nás chceme od života něco jiného a na svět se díváme mnoha způsoby. Jak jsme rozdílní, tak jsme i stejní. Zjistěte, jaký typ osobnosti jste právě vy a objevte značky, které budou doslova šité přímo na váš způsob života. Dopřejte si luxus slavných značek, vždyť stačí tak málo! Doplnit váš šatník o šálu či módní hodinky, zpříjemnit si den novou vůní… Hned jste o krůček dál než ostatní.

Umělec

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Lidé, kteří se nechtějí ztrácet v davu a svým stylem života bojují s ponurou šedí, si rozhodně najdou cestu ke značce Moschino. Tato italská módní společnost spojuje prvky umění a extravagantní okázalost. Záleží pouze na vaší kreativitě: Dokážete využít tento umělecký potenciál a z jednoduchých prvků vytvořit dílo, které přetrvá ve vzpomínkách všech kolemjdoucích a vám nabídne tolik potřebnou pozornost?

Pragmatik

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Elegance, funkčnost, jednoduchá krása. Právě tak se dá charakterizovat každý pragmatik. Lidé si mohou myslet, že pragmatici jsou suchaři, kteří módě nikdy rozumět nebudou, ale v tom se mýlí. Pragmatici milují jednoduchost a praktičnost s důrazem na výsledek - právě to je síla značky Gianfranco Ferre. Stačí tak málo a z ženy se stane elegantní dáma a z muže pravý gentleman. Je to jednodušší, než si myslíte!

Gurmán

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Požitkář, labužník, bonviván a tak dál a dál. Čeština zná mnoho výrazů pro tento typ osobnosti. Tito lidé mají rádi život a všechny dary, které přináší. Dokáží si užít každičký moment. Díky svým vysokým nárokům se ale nespokojí s ledasčím. Pokud patříte do této kategorie, máme pro vás jenom jedno slovo. Guess. Tato americká módní značka ovládla prakticky celý svět. Krom oblečení se zaměřuje i na parfémy a módní hodinky, které uspokojí každého gurmána. Jen se do nich zakousnout.

Romantik

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Nad Manhattanem vychází slunce. Prosvítá skrze listy stromů v Central Parku a do vašeho pokoje pomalu přináší ranní vůni kvetoucích magnólií. Pokud vás nenechává tato představa chladnými, patříte do skupiny romantiků, kteří se rádi rozmazlují a rozmazlovat se rádi nechávají. Mají rádi elegantní průzračnou módu DKNY a její vůně je nenechají v klidu. Bude to znít jako klišé, ale co je špatného na tom stát se hlavní postavou svého romantického příběhu?

Další články

Načítám