Hlavní obsah
Článek

Ačkoli princ Harry (39) by na večírek v hotelu Wynn Resort v Las Vegas nejraději navždy zapomněl, podnikatelé z města hříchu ho právě kvůli skandálu považují za skutečného prince z pohádky. Nahaté fotky britského šlechtice jim totiž pomohly k pohádkovému jmění. Podle odborníků z Las Vegas totiž Harryho skandál posloužil jako reklama, jež by stála třiadvacet miliónů dolarů.

„Bůh žehnej princi Harrymu. Vydělal nám balík peněz,“ uvedl Tom Collins ze sdružení lasvegaských podnikatelů.

Tím, že je Harry jedním z mediálně nejsledovanějších mužů planety, články o něm sloužily jako skvělá reklama po celém světě. V přepočtu by stejná propagace stála lasvegaské firmy a úřady 442 miliónů korun. Takhle ji měli zdarma.

Místní propagační kanceláře Harryho skandálu využily a od léta lákají turisty do města sloganem: „Pamatujte, co se stane ve Vegas, ve Vegas zůstane!“

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám