Hlavní obsah
Článek

Rudé Ferrari 360 Modena moderátora Leoše Mareše (47), které za několik týdnů bude mít nového majitele, je darem vskutku danajským. Podle automobilových expertů, kteří jsou zasvěceni  do tajů této italské značky, je totiž Marešův bourák takřka neprodejný. Důvod je jednoduchý. Mareš své Ferrari několikrát naboural.

„Když se nabourá Ferrari, hne se celá náprava. Kdyby se to auto dalo na diagnostiku, každý odborník by hned zjistil, že je tam až dvoucentimetrová odchylka. Což je hodně. V servisu mu vyměnili jen kapotu, doklepali to, aby vše pasovalo a vrátili mu napohled hezké auto. Po důkladné prohlídce by se ale zjistilo, že oprava nebyla tak precizní, jak by měla být,“ svěřil se Super.cz odborník přes Ferrari. Ten taky prozradil, že hnutá náprava není jedinou vadou na kráse tohoto jinak nádherného vozu.

„Leoš Mareš je mezi milovníky Ferrari známý tím, že neumí řídit. Řídí stylem "plyn brzda". I laik ví, že Ferrari využívá suchou olejovou vanu. Takže obzvlášť u těchto vozů se musí motor zahřát, pak může řidič pořádně šlápnout na plynový pedál,“ vysvětlil náš zdroj, který se domnívá, že v pořádku nebude ani motor Marešova vozu.

Slavné Ferrari okomentoval dokonce i nejslavnější propagátor této značky u nás, přítel moderátorky Zuzany Belohorcové, Vlasta Hájek. A nejsou to vskutku lichotivá slova. "Tuhle starou, čtyřikrát rozbitou plečku by si žádný milovník Ferrari stejně nekoupil. Bourané Ferrari nemá žádnou hodnotu," vyjádřil svůj názor podnikatel.

Mareš si ale nic takového nepřipouští. Podle moderátora se jedná o obzvláště zachovalé auto. „Sice jsem boural, ale byly to vždycky malé ťukance. Měnila se kapota, chladič a další věci. Náprava ale nebyla hnutá,“ tvrdí slavný moderátor.

Jak vypadá takový Marešův malý ťukanec si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám