Hlavní obsah
Článek

Agáta Hanychová (38) už od narození svého syna Kryšpína bere na jednu reklamní kampaň za druhou. Nedávno ho například použila na fotkách pro výrobce videokamer, tentokrát s ním bude celý rok pracovat pro prodejce oblečení. „Kryšpína to baví!,“ brání využívání chlapečka pro reklamní účely česká Paris Hilton.

„Podepsala jsem smlouvu na rok, budu se firmě každý měsíc starat o vzhled prodejny. A že tam je zase syn? Na rozdíl od Kordulky (sestra Agáty - pozn. red.) se fotoaparátů nebojí, naopak. Hrozně ho ta práce baví, asi má v tomhle ohledu všechny geny po mně,“ dodala Hanychová. Její syn se zkrátka pro showbyznys narodil, a tak asi nehrozí, že by stejně jako jeho tatínek časem zběsile utíkal před náhle objevivšími se fotoreportéry, ale naopak jim bude ochotně pózovat...

Reklama

Další články

Načítám