Hlavní obsah
Článek

Oscarová Anne Hathaway (41) nepatří mezi zástup hereček, které začínaly jako modelky. Přesto se zdá, jako by v téhle branži byla jako doma. Sympatická brunetka se stala tváří nové kampaně Icons značky Versace a sázka na ni byla od Donatelly Versace rozhodně trefou do černého, tentokrát spíš do černo-bílého, jelikož právě v tomto provedení se výsledná kampaň nese.

Spoluprací se slavnou návrhářkou se pochlubila i samotná Hathaway, která pár snímků z kolekce sdílela i na svém instagramovém profilu a připojila pár slov: „Jak mě brilantní a talentovaná Donatella Versace oslovila pro tuto kampaň a podělila se o svou vizi nadčasové kolekce s ochrannou známkou @versace edge.“

Herečka si před slavnou dvojicí fotografů Mert & Marcus zapózovala ve dvou variacích na ‚malé černé‘, černém tílku s netradičně řešeným dekoltem, v dalším tílku korzetového stylu se zlatými detaily na ramínkách či v džínách s páskem a koženém kabátě. Právě klasické modré džíny byly také jediným výrazným barevným prvkem celé kampaně.

Zdá se, že návrhářka se tak přesně trefila do hereččina klasického stylu a nedávného posunu směrem k větší udržitelnosti v módním průmyslu i tím, že se trendy stávají nadčasové se snadno kombinovatelnými kousky.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám