Článek
Osmý ročník nezávislého marketingového programu Důvěryhodná značka 2022 přinesl velkou radost společnosti CS BETON. Ta se stala vítězem v kategorii Betonové prvky, kde se jí podařilo porazit veškerou konkurenci v oboru.
Proč mají ve společnosti CS BETON takovou radost z vítězství? Anketa Nejdůvěryhodnější značka je jedinečná především tím, že jde o ocenění, které udělují sami spotřebitelé. Do výsledků nezasahuje žádná odborná porota. V jednotlivých kategoriích jsou top značky nominovány automaticky na základě prodejů, což zaručuje, že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné. Každá kategorie má vždy pouze jednoho vítěze.

Rozsáhlého průzkumu se v kategorii Betonové prvky zúčastnili pouze relevantní respondenti – tedy ti, kteří mají zkušenost se stavbou. Výsledek ankety tedy především znamená, že spotřebitelé firmě skutečně důvěřují, a důvěra je nejsilnějším poutem mezi značkou a zákazníkem! Vítězství v Nejdůvěryhodnější značce 2022 tak společnosti CS BETON nezávisle potvrdilo kvalitu jejích produktů i poskytovaných služeb.

Rok 2022 byl rokem převratných změn
10. listopadu proběhlo v rámci galavečera slavnostní vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2022 v Autoklubu České republiky v Praze. Jedná se o nejrozsáhlejší nezávislou anketu, která se zaměřuje na spotřebitelskou důvěru ve značky napříč kategoriemi zboží, služeb i institucí.
Letošní ročník zareagoval na převratné změny na trhu s energiemi a stavebninami, proto byly oceněny značky z nově zařazených kategorií, mezi nimi Betonové prvky. Podle dat NielsenIQ, výzkumné agentury a odborného partnera programu, se do programu zapojily 4 000 respondentů, kteří hodnotili téměř 900 značek z 90 kategorií nejrůznějších oblastí.

Čísla nelžou a vydají za tisíc slov
Anketa Nejdůvěryhodnější značka oslovuje relevantní vzorek populace České republiky, který se pak na základě dalších kritérií dělí do jednotlivých segmentů: pohlaví, věk, vzdělání, čistý osobní příjem, region a další.
Převahu společnosti CS BETON potvrzují celkové výsledky – v drtivé většině kategorií odskočila svým konkurentům o deset a více procentních bodů. Například ve věkové kategorii seniorů značku zvolilo jako nejdůvěryhodnější plných 40 % oslovených.
Dominanci značky na severu a západě Čech ukazují čísla z těchto krajů: ve jmenovaných lokalitách má značka CS BETON největší důvěru u 61 % v Ústeckém, u 55 % dotázaných v Karlovarském kraji a 53 % v Libereckém. Ve středních Čechách značce nejvíce důvěřuje téměř polovina dotázaných.
