Lizzo

Lizzo Profimedia.cz

Zpěvačka Lizzo se toho nebojí. Svým 13 milionům fanoušků ukázala své velmi ženské křivky jen ve spodním prádle

Nejlepší reklamou je ona sama. Zpěvačka Lizzo (34) na sociální síti předvedla kolekci spodního prádla vlastní značky a ukázala, že odhalovat se zdaleka nemusejí jen ultraštíhlé krásky.

Lizzo, vlastním jménem Melissa Jefferson, se proslavila nejen svou hudbou, ale i životním postojem. Ví, že její tvary jsou velmi ženské a nebojí se je ukazovat v mnoha různých modelech. S chválou svého těla přišla ještě dřív, než se ve světě rozšířil trend tzv. „body positivity“ neboli přijetí vlastního těla bez ohledu na tvar či velikost.

Lizzo promluvila o svém těle a současných standardech krásy: Líbí se mi být tlustá, říká zpěvačka

A v novém roce Lizzo potěšila své fanoušky ještě víc. Na sociální síti předvedla kolekci spodního a stahovacího prádla značky Yitty, jíž je spoluzakladatelkou. Ostatně „Yitty“ je zpěvaččina přezdívka z dětství. Na videu držitelka ceny Grammy předvedla prádlo a body různých barev a střihů a neváhala se ani otočit, a ukázat tak fanouškům i své pozadí. Ti ji za to počastovali téměř samou chválou.

„To je tak žhavé,“ napsal Lizzo jeden ze sledujících. „Tak nádherná dáma,“ přidal se další. Samozřejmě se ovšem našlo i pár hanlivých komentářů. „Během jednoho roku nebudeš schopná vstát z postele,“ napsal jeden z kritiků. Takové komentáře jsou ale na stránkách Lizzo v menšině a sama zpěvačka si z nich nic nedělá.

„Není to jen o prodeji zboží, ale o prodeji pocitu,“ říká ke své značce, která je podle ní velmi úspěšná. A pozor, velikosti prádla začínají na XS, takže navzdory proporcím její spoluzakladatelky není značka určena jen pro plnoštíhlé dámy. 

Kristýna Beranová , Super.cz


Časová osa článků