Hlavní obsah
Článek

Známý komik Ruda z Ostravy nemá respekt před ničím. Vlastním jménem Michal Kavalčík (48), který svou kariéru založil na parodování tuzemských i celosvětových celebrit, si tentokrát vystřelil z moderátora Leoše Mareše (47). Ten se totiž prodat své luxusní Ferrari Evropě 2, která jej v soutěži věnuje šťastnému výherci. Ruda se tak rozhodl, že konkurenční Frekvenci 1 taktéž předá klíčky od své mašiny. A jelikož není tak zámožný, jako Mareš, zmohl se jen na fichtla. Ale opravdu luxusního.

„Zduř, tuž je to pravda, mojeho fichtla fakt odkupila Frekvence 1 do te fajne soutěže pro naše posluchače, “ ukončil spekulace o osudu své motorky Ruda z Ostravy. A nejedná se o ledajaký stroj. Ruda totiž tvrdí, že jeho fichtl předjede Marešovo Ferrari. Dokonce prý už proběhl i závod, při kterém to Ruda dokázal.

„To je jasne jak cyp, to je moja první mašina, na kere sem projel Ostravu tam a zpatky, a včil můžeme tutou soutěži splnit velky sen na F1 jednemu synkovi či babě. Dyť je to největši legendární stroj celeho vesmiru! A bacha! To nima jakože mu to pučim. To už ma na furt!“ vysvětlil Ruda z Ostravy důvody rádia k uspořádání soutěž.

Motorku od jedné z nejproslulejších značek na světě může získat kdokoliv ze soutěžících, kdo v termínu od 6. června bude sledovat vysílání a web rádia Frekvence 1 a zaregistruje se do soutěže prostřednictvím SMS. Má to ale jedno omezení. Na rozdíl od Marešova Ferrari tato soutěž nebude probíhat nikde jinde na světě, pouze v České republice.

Fitchl Story:

Bacha! To nima motorka! To je fichtl! JAWA STADION S22, rok vyroby 1960!!!

Modra metaliza, ručně michana! Pod nadržou řve a buraci sedm koni, v zimě aj tři.

Zvukem připomina občas ferrari, občas chcipajiciho kozla.

Nejvic vytahne 57 km za hodinu, a když mi fuka ta přízniva okluzni fronta do zad, tak da aj 61.

Trasu Ostrava – Třinec dělam aj pod dva dny.

Do nadrže se vejdou tři litry benzinu, ale bacha: vyhradně mix. A ten se shani kurde těžko!

Pedaly tahnou jak sviňa, motor chyta na třeti šlapnuti.

Řetěz s karbonovym vlaknem je sice trochu vytahny, ale při rychle jizdě nevadi.

Světlo sviti (unikatni jednoxenonové!!!), klakson troubi (někdy).

Na rafkach je ručně lysovana Barumka z limitovane serie s univerzalnim vzorkem. Takže: zima, leto, vyjedeš všecko.

Po roce 1989 jsem ju na chvilu přerobil na LPG, ale nebavilo mě tahat bombu na zadech.

Najeto ma strašně moc, přesně nevim, bo tachač ukazuje maximálně 99 999 km.

Ten moped je rodinny klenot, tata ju vyhral na plese v OKD ve stejnem roce, jak Rusaci přijeli do Karvine s tankama.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám