Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Holandská značka spodního prádla Hema se pustila do kontroverzní reklamy. Na pultech svých obchodů totiž začala prodávat „mega push-up podprsenku“, jejíž tváří se stal muž. Přesněji bosensko-australský model Andrej Pejic (20), který díky svému ženskému vzhledu předvádí jak pánskou, tak i dámskou módu. Ovšem aby muž na sobě propagoval push-upku? To už se zdá být pro mnohé silná káva. Na druhou stranu, svůj účel reklama splnila, díky Pejicovi se o ní zmiňuje řada médií po celém světě a firma si může za skvělý nápad mnout ruce.

Ačkoli jsou fotografie vkusné a Pejic má přes podprsenku oblečení, rýsující se poprsí velikosti A – B u muže, je dost nepřirozené. Velice populární model má však za sebou již mnohem více sexy a provokativní kampaně a pro mnohé návrháře světových jmen se stal múzou právě pro svou neuvěřitelnou tvárnost a všestranné využití.

Pejic, jež pracoval v Melbourne jako brigádník v McDonald’s, kde jej také objevil agent shánějící modelky v domnění, že se jedná o pohlednou štíhlou slečnu s dlouhými blond vlasy a úctyhodnou výškou 185 centimetrů, v posledních třech letech boduje. Předváděl pro Jean Paul Gaultiera, Galliana, Marca Jacobse a mnoho dalších. Andrej byl dokonce čtenáři pánského magazínu FHM letos zvolen jednou ze 100 nejvíce sexy žen světa.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám