Hlavní obsah
Článek

Herečku Annu Kadeřávkovou (26) znají televizní diváci především ze seriálu Ulice. Od letošního Štědrého večera, kdy měla premiéru pohádka Zdeňka Zelenky Kouzelník Žito, si ji budou moci pamatovat také jako princeznu Adélku.

Ještě předtím, než na sociální síti pozvala ke zhlédnutí své první pohádky, se svěřila se zdravotními problémy, které ji trápí. Její fanoušci vědí, že Anička bojuje s boreliózou, netají se tím, naopak o svém zdravotním stavu otevřeně mluví. V poslední době k radosti jejích blízkých hlavně o tom, jak je ráda, že je jí lépe. Text, který zveřejnila v pondělí, tak byl nepříjemným překvapením.

„V noci jsem měla horečku, zhoršení boreliózy a svoji první panickou ataku. Těším se na dnešní večer. Na dárky, na salát, na mši. Ale úplně nejvíc - až těch pár minut budem komplet rodina sedět u jednoho stolu a v tu chvíli budu cejtit magickej okamžik toho, že zkrátka a dobře jen ‚jste‘. S těma, který milujete. A že nic není víc. A třeba už znovu nikdy nebude... Uvědomila jsem si to dnes ve dvě ráno, ve svý vlastní posteli, na tom nejbezpečnějším místě - doma u mámy. Pár vteřin po momentu, kdy moje tělo přestalo samo dejchat,“ napsala Kadeřávková.

„Dávno jsem se přestala soustředit na větu ‚Neboj, brzy to bude určitě lepší‘. Brzy může trvat klidně věčnost a slovo určitě se rovná asi jistotě toho, že se zítra probudím a všechno bude zázračně pryč. Já vím, že jednoho dne ano, a třeba fakt brzy!, ale i do tý doby je potřeba žít!“ píše Anna, která je pro své fanoušky obrovskou motivací.

„Mám pocit, že přes všechno, co se mi děje, jsem šťastnější než většina lidí kolem mě. Všimla jsem si toho jak od svýho okolí, tak od vás, když mi píšete, jak spokojeně vypadám. Naučila jsem se říkat NE - situacím, který nechci a lidem, se kterýma mi není hezky,“ píše, jak jí nemoc nově uspořádala priority a v ledasčem otevřela oči. „Není čas ztrácet čas,“ ukončila pak text, který se na jejím Instagramu dočkal velké odezvy.

Zmíněná pohádka se na sociálních sítích dočkala rozporuplných reakcí. Dle komentářů na Facebooku České televize se našli diváci, kterým se líbila, jiní ji ale označují za „příšernost“, „trapas“ nebo „otřesný zážitek“.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám