Hlavní obsah
Článek

K jedinečnému marketingovému tahu se odhodlala britská značka spodního prádla a erotických pomůcek Ann Summers. Místo modelingových profesionálů si pro svou kampaň vybrala Olu (34) a Jamese (41) Jordanovy - manželskou dvojici, která je ve Velké Británii dobře známá díky působení v televizní taneční soutěži Strictly Come Dancing, obdobě české StarDance. A jak moc se sázka na tanečníky vyplatila, už můžete posoudit sami…

Kampaň je cílená právě na manželské páry a na to, aby si nenechaly ujít jedinou příležitost zpestřit si chvíle sexy dámským spodním prádlem. Podle značky je pro ženy důležité zůstat pro svou milovanou polovičku stále atraktivní a žádoucí. Ola a James jsou pro tuto příležitost skutečně ideální dvojicí a i z fotografií je vidět, že to mezi nimi i po sedmnácti letech soužití a třinácti v manželství stále jiskří…

Původem polská tanečnice působila ve zmiňované soutěži v letech 2006 – 2015, její muž pak od roku 2006 do 2013.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám