Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Po filmu Lída Baarová, který mu kritika ztrhala, ale diváci neměli shodný názor, si režisér Filip Renč (58) dává pauzu od natáčení. Parádně opálený z Thajska, kam se jel potápět, když už jeho dílo kritici taky potopili, začíná s přípravou režie muzikálu Mefisto.

"Odpočinek to u muzikálu nebude, spíš další vypětí sil, ale myslím, že milé. V Hybernii dělám už třetí muzikál, po Golemovi a Baronu Prášilovi to tedy bude Mefisto. Na rozdíl od filmu je muzikál živý organismus, takže se dá každý den vylepšovat. Když natočíte film, už nemůžete nic vrátit, je to hotová konzerva," míní.

Filip si odjel po zdrcujících kritikách svého snímku vyčistit hlavu do Thajska. "Je dobré občas odtud vypadnout, od všech těch souvislostí. A všem doporučuju, aby, až někam odjedou odpočinout si, vypnuli mobil i tablet a vůbec se na informace, co se tady děje, nedívali a nevnímali je. To je to nejvíc, co člověka unavuje. Rád se potápím, je to krásná návštěva úplně jiného světa tam dole, je tam klid, a to je moc hezké," míní.

Kritikami Lídy Baarové se už netrápí. "Jsem hlavně rád za krásnou návštěvnost, která se blíží 400 tisícům a na Slovensku osmdesáti. To je pro mě odměna za práci. A pokud jde o kritiky, spousta z těch negativních článků není odborná kritika, ale osobní útoky. Kolikrát jsou už předem rozhodnutí, aniž by ten film viděli, protože mě nemají rádi. Takže spoustu těch urážlivých článků za kritiku nepovažuju. Filmová kritika se musí studovat, neměl by si k internetu sednout každý jouda, kterého štve, že točíte filmy," uzavřel.