Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Zacílit na skutečné ženy se pokouší stále více módních i kosmetických značek, ovšem nová kampaň módního gigantu H&M ve spolupráci s jejich sesterskou značkou & Other Stories přichází ještě s něčím navíc. Kromě obyčejných žen na místě modelek vyzdvihují především přirozenost, a tak nechybí ani zarostlé podpaží nebo nějaké ty nedostatky na pokožce.

Vše je o to patrnější, že se jedná o kampaň spodního prádla, která dostala název For Women, by Women (pro ženy od žen). Snímky mají být oslavou ženského pokolení ve všech jeho podobách, všech možných tvarů.

Patrná jsou proto i mateřská znaménka, pihy, jizvy či tetování. Zda se s těmito dámami budou chtít potenciální zákaznice ztotožnit, nebo by raději volily osvědčené krásky, na nichž prádlo vynikne, zjistí značka nejspíš záhy podle tržeb. O medializaci svérázné kampaně bořící další tabu ovšem mají postaráno.

Reklama

Další články

Načítám