Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Petra Němcová (44) v lednu nahradila Angličanku Abbey Clancy u skotské značky Ultimo. V pozici hlavní tváře oblíbeného prodejce spodního prádla se první kampaní skvěle zapsala, a tak spolupráce pokračuje i během aktuální propagace kolekce na letošní podzim a zimu. I přesto, že Petra vyšachovala ze hry o šest let mladší a především domácí modelku, média na ostrovech naši krajanku v jednom kuse opěvují.

Němcová tím propůjčila svou tvář a především pak tělo značce, která si klade za cíl být dostupná téměř všem ženám. A to především širokým výběrem velikostí. Prádlo si tak zde vyberou jak majitelky poprsí s košíčky A, tak třeba i G. Ani velká vichřice v peněženkách se nekoná, nová kolekce se prodává v cenové relaci 12 liber za kalhotky (450 korun) a jednou tolik za podprsenku.

Petra, která se pravidelně udržuje v kondici v newyorské posilovně 57 Physique a tamní posilovací metodu aplikuje i při domácím cvičení, tentokrát pózovala před fotografem hvězd Danem Kennedym například v černé soupravě s názvem Jasmine s push-up podprsenkou. Letos nejspíš budou frčet klasické barvy, kromě černé se zde objevuje ještě červená, tělová či růžová.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám