Článek
Umět dobře řemeslo je jen polovina úspěchu. Druhá polovina úspěchu je umět svoji práci, svůj nápad prodat. Lidé mají představu o tom, čeho chtějí dosáhnout. Mají plány, jak toho dosáhnout. Tvrdě a s nadšením pracují. Ale úspěch nepřichází. Proč? Neumí mít vliv, neumí přesvědčit, neumí se prodat. To je blokuje.
Rovnice úspěchu = ½ umět řemeslo + ½ umět přesvědčit. Podívejte se na 4 videa o psychologii vlivu!
Přesvědčiví lidé mají výhodu oproti těm, kteří to neumí. Přesvědčiví lidé bývají úspěšnější
Roman Staněk, nejúspěšnější Čech v Silicon Valley, v rozhovoru pro Forbes řekl: „Nejdůležitější je umět svoje vize komunikovat. Spousta lidí má sice vize, ale neumějí je předat ani investorům, zákazníkům a ani interně!“ Můžete mít úžasný nápad, můžete být lepší než kolega, konkurent. Ale když neumíte prodat a přesvědčit, nebudete mít úspěch. Návrh je zamítnut. Povýšen je kolega. Lidi nakupují u konkurence.
Naučte se přesvědčovat a psychologii vlivu. Zaregistrujte se do online tréninku Mít vliv
Něco umíte, ale nedokážete to prodat. Umět přesvědčit a prodat sám sebe je dovednost. Naučte se ji
Kouč Jan Patrman pro vás vytvořil 4 videa o psychologii vlivu a přesvědčování. Videa jsou zdarma. Podívejte se na ně, stojí za to.