Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Tátovi Davidovi začíná někdo pěkně lézt do zelí... Dosud to byl právě on, kdo do rodinné kasy každoročně přispěl díky reklamě slušnou sumičkou, ale nyní se o slovo hlásí teprve dvanáctiletý syn Romeo. Po úspěšně započaté spolupráci z konce roku 2012, kdy jako desetiletý poprvé pro značku Burberry fotil a točit reklamní spot, byl představen jako hlavní hvězda letošní vánoční kampaně.

Kreativní ředitel této britské značky Christopher Bailey si navíc druhého nejstaršího potomka Beckhamových nemůže vynachválit i po profesní stránce. „Pracovat s Romeem je skutečně potěšení. Má šarm, styl a úžasnou energii! Jsem nadšený, že se stal hlavní postavou v naší kampani,“ nešetřil poklonami Bailey.

Kampaň nesoucí název From London with Love se soustředí na to, co je pro značku typické. Tedy trenčkoty a kašmírové šály, vše samozřejmě v nezaměnitelném vzoru kostky.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám