Hlavní obsah
Adam Chromý
Článek

Když přišla Lady Gaga (28) na trh s vlastním parfémem, bylo zřejmé, že kreacemi, které předvádí na pódiu, zákazníky neohromí. Jak ale z kontroverzní zpěvačky udělat bohyni, když k tomu nemá předpoklady?

V kampani na Eau de Gaga je známá rebelka k nepoznání. Zatímco běžně své tělo souká do podivností, které jejím křivkám příliš nelichotí, tentokrát se ukázala ve zcela jiném světle. V černobílé reklamě zpěvačka vystupuje jako smyslná žena obklopená skupinkou polonahých mužů.

Grafické oddělení odvedlo opravdu skvělou práci, která se ovšem minula účinkem. Na krásku v reklamě je opravdu hezký pohled, ale nebýt jejího jména v názvu parfému, málokdo by si ji spojoval se zpěvačkou, která se profiluje zcela jiným způsobem.

O tom, že byla Lady Gaga v postprodukci značně vylepšená, není pochyb. V minulosti už za upravované fotky sklidila kritiku. Při pohledu na její civilní snímek nelze jinak, než grafiky za jejich práci pochválit.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám