Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Příběh Lindy Vojtové (38), známé topmodelky, která svou krásou proslavila Českou republiku v zahraničí, pokračuje. Do povědomí mnoha Čechů se dostala svým účinkováním v reklamě na minerální vodu, kde stanula tváří v tvář nebezpečnému králi zvířat.

Nyní ochutnává své jablko hříchu, díky kterému zakouší novou vášeň a smyslnost. V novém reklamním spotu divák společně s Lindou objevuje jablečné schorle, které je již delší dobu jedním z nejoblíbenějších nealkoholických nápojů v německy mluvících zemích. Tradice tohoto pití se datuje až do 18. století a dnes konečně přichází i k nám.

V novém reklamním spotu, který se na televizních obrazovkách objeví už dnes večer, Linda vodním mečem vášnivě přesekává čtyři šťavnatá jablka. Lindiny šaty se s přeseknutím posledního jablka zbarvují ze stříbrné do zlatavé barvy.

Režisérem nového spotu je Roman Valent, který má s natáčením reklam velké zkušenosti. Za mnohé z nich dokonce získal i prestižní ocenění v mezinárodních soutěžích. Kreativní nápad milánské agentury Arnold dokázal režisér zpracovat bravurně. Kreativci opět nezklamali a povedeným výběrem hudby z repertoáru italské fenomenální zpěvačky Patty Pravo podtrhli atmosféru spotu.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám