Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Nebývá úplně obvyklé, že se Leoš Mareš (47) propůjčuje k reklamním kampaním. Jelikož je ale moderátor obrovským spotřebitelem obleků, kývnul na nabídku české značky a stal se její tváří. „Mám pocit, že se pomalu dostávám do období, kdy budu nosit jen obleky, tak je to takový první krok k formálnějšímu oblékání,“ říká Leoš.

Mareš díky svému stylu oblékání rozhodně nezapadá do šedého českého průměru. Leošův stylista na něm aktuálně uplatňuje džentlmenský styl, který čerpá z italského pojetí moderního muže. Moderátor, který na sebe před mnoha lety upozornil díky svým chlupatým kožichům a průhledným pláštěnkám, ale svým šatníkem stále a rád čas od času experimentuje. To pochopitelně občas některé módní kritiky zvedá ze židle.

Kdo je tedy v tomhle tandemu větší extrémista - moderátor, nebo jeho dvorní stylista? „Mám pocit, že se ta hranice stále posouvá. On mi vždycky něco nabídne, já mu z toho půlku vyhodím, ale čím dál častěji se mi stává, že s tím souhlasím. On nabízí extrémní varianty, a já si vybírám to, co se mi líbí, a ten průnik nosím,“ vysvětluje Mareš.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám