Hlavní obsah
Článek

Škoda Yeti patří dlouhodobě mezi nejoblíbenější kompaktní zástupce kategorie SUV. Nově je k dostání ve dvou designových variantách. Stylovější Yeti míří do města a robustněji laděný Yeti Outdoor do terénu. Novinka zaujme přepracovanou přídí i zádí a rozšířenou nabídkou výbav a motorizací.

Škoda Yeti patří mezi nejúspěšnějí vozy své třídy

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Yeti patří mezi nejúspěšnější vozy své třídy. Nyní přišel čas modernizaci. Jejím výsledkem je nabídka dvou samostatných designových linií. Yeti je nově k dostání buď v elegantním provedení do města, nebo v outdoorové variantě pro výlety, které mohou vést i mimo zpevněné komunikace. Obě varianty se drží shodné koncepce vzhledu přídě, liší se provedením předního i zadního nárazníku, nebo zpracováním bočních lišt. Výrazně tvarované světlomety jsou nyní nabízeny jako bi-xenony s LED světly pro denní svícení.

První model značky Škoda se zadní parkovací kamerou

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Yeti je prvním modelem značky Škoda, který může být na přání vybaven systémem Optical Parking Assistant (zadní parkovací kamerou). Škoda tak modelem Yeti pokračuje v zavádění asistenčních systémů, které přispívají jak komfortu, tak i bezpečnosti provozu. Poprvé je Škoda Yeti vybavena také nejnovější generací parkovacího asistentu Automatic Parking Assistant. Dále v prvním českém SUV mladoboleslavské značky slaví premiéru bezklíčové odemykání, zamykání a startování KESSY.

Široká nabídka motorů a převodovek

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Pro přepracované modely Yeti jsou k dispozici čtyři naftové a tři benzinové motory, všechny přeplňované turbodmychadlem a s přímým vstřikováním paliva. Jejich paleta sahá od zážehové jednotky 1,2 TSI/77 kW (105 k) až po vznětový agregát 2,0 TDI/125 kW (170 k). Vůz disponuje pohonem buď jen kol přední, nebo obou náprav. Jako automatické převodovky využívá Yeti výhradně moderní dvouspojková ústrojí DSG s šesti, resp. sedmi stupni. Ekologická verze GreenLine s motorem 1,6 TDI/77 kW dosahuje spotřeby 4,6 litru nafty na 100 km!

Další články

Načítám