Hlavní obsah
Článek

Zatímco polské potraviny nemají na českém trhu příliš dobrou pověst, rakve z produkce našich severních sousedů jsou vyhledávaným zbožím. Za vším stojí kontroverzní kalendář, který každoročně zmítá přísně katolickou zemí.

Nebývalé spojení smrti s erotikou se ukázalo jako skvělý reklamní tah a rakve polského výrobce se dostaly do povědomí nejen těch, kdo plánují smuteční rozloučení. Nahé modelky totiž dělají divy a není podstatné, co se kolem nich zrovna vyskytuje. Když dokáží dobře prodat parfémy či kosmetiku, poslouží i v pohřebnictví.

I letos je tak k dostání skandální kalendář plný nevšedních aktů kombinujících ženskou nahotu s přírodními scenériemi, do nichž jsou nenásilným způsobem zakomponovány luxusní rakve, o něž tady jde především. Kontroverzní kampaň očividně plní svůj účel, protože společnost produkující „sexy“ rakve je jedničkou na polském trhu.

Související témata:

Reklama

Další články

Načítám