Hlavní obsah
Článek

Online nákupní klub nebo e-shop? Volba je jednoduchá – oproti e-shopu zajistí online nákupní klub Fashion Days až 70% slevy na luxusní značky jako Louis Vuitton, Chanel, Tommy Hilfiger, Valentino nebo D&G. Denně klub nabízí kampaně plné oblečení, obuvi, šperků a doplňků do domácnosti. Vzhledem k limitovanému množství a času je nabídka velmi exkluzivní.

Jakou cestu musí zboží urazit, aby se dostalo až k zákazníkovi?

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Nákupní oddělení, které sídlí ve třech evropských zemích, zboží pečlivě vybere a pro své členy dohodne přímo s dodavateli co nejvýhodnější ceny. Zakoupené zboží putuje do studií nákupního klubu, kde je nafoceno z různých úhlů a opatřeno podrobnými popisky, což zajišťuje maximální komfort a snadnou orientaci během nákupu.

Denně nová nabídka

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Každý den je spuštěno až 15 nových kampaní, a to v 7, 12 a 18 hodin. V případě zájmu dostávají zákazníci do svých emailových schránek oznámení o nejzajímavějších značkách formou newsletteru. Případně si mohou rovnou na webových stránkách rozkliknout jednotlivé záložky – ženy, muži a bydlení. Tak snadné to je. Jakmile zákazník dokončí objednávku, zboží putuje od dodavatele do centrálního logistického skladu v zahraničí, ve kterém proběhne kontrola produktů, jejich zabalení a rozeslání do cílové destinace.

Původ zboží je zajištěn

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Vzhledem k této celé řadě nezbytných úkonů vychází dodací lhůta od skončení kampaně na 3 týdny, ale u výprodejových kampaní doručuje klub Fashion Days zboží do 7 pracovních dnů. A kde cesta končí? U spokojeného zákazníka, který dostane výrobek opatřený originálním obalem společně s certifikátem pravosti.

Přidejte se k nám

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Členství v klubu je bezplatné, stačí se jednoduše registrovat na www.fashiondays.cz.

Další články

Načítám