Hlavní obsah
Článek

Velkou pomocí při výběru ojetého auta vám bude novinka, kterou rozjelo AAA AUTO na svých webových stránkách. Jsou to recenze aut. Desítky profesionálně zpracovaných recenzí vozů vám pomůžou klást prodejci ty správné otázky. Nenechte se napálit. Aby nákup ojetého auta neznamenal roky trápení a neustálých investic, čtete recenze! Každý den přibývají další. Podívejte se na ukázky těch nejčtenějších.

Škoda Fabia I (1999 – 2007)

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Velmi dobře k naturelu vozu sedí benzínové čtrnáctistovky, ideálem je střední volba 1.4 16V 55 kW, která se projevuje kultivovaně a drží spotřebu nízko. Pod čtyři litry se lze s lehkou nohou dostat u jinak hodně drnčivého tříválce 1.4 TDI, velké TDI 1.9 litru umí jezdit za méně než pět litrů. Naopak pokud nechcete auto jen vyloženě do města, vynechte tříválce HTP, u nich za hranicemi aglomerace stoupá spotřeba až k překvapivým výšinám, na dálnici se motor nehodí vůbec.

Škoda Octavia II (2004 – 2013)

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Druhá Octavia má podstatně modernější techniku, prakticky všechny pohonné jednotky byly přepracovány. U první Octavie nemohli mít zákazníci řadu vymožeností, u druhé se daly do výbavy přiobjednat veškeré aktuální technické novinky. Vyspěly také jízdní vlastnosti, podvozek s víceprvkovou zadní nápravou si nechá líbit opravdu hodně. Při rozumném využívání dynamiky vozu dovedou být sice úsporné, měly však v prvních letech konstrukční vadu, která může způsobit přeskočení rozvodového řetězu.

Ford Focus (2004 – 2010)

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

U druhé generace Focusu mají řidiči toužící po nízké spotřebě velmi dobrý výběr. Tradičně úsporná je zážehová šestnáctistovka, spořit peníze dovede také (u nás vzácná) verze 1.8 FlexiFuel s možností provozu na palivo E85. Nízkou spotřebou jsou pak proslulé především turbodiesely 1.6 TDCi a spokojeni budete také se spotřebou dynamičtějších motorů 2.0 TDCi. Podvozek je konstrukčně převzatý z předchozí verze, ovšem celkově je komfortněji naladěn a například řízení ztratilo na komunikativnosti.

Volkswagen Passat (2005 – současnost)

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

Od roku 2005 se může Volkswagen Passat chlubit špičkovým pětihvězdičkovým hodnocením v nárazových testech Euro NCAP. Auto je standardně vybavováno šesticí airbagů a stabilizací ESC. Propracovaná konstrukce kabiny zajišťuje minimální deformace prostoru pro posádku. Doslova obrovský vnitřní prostor a komfortní podvozek jsou typickými vlastnostmi passatu. Auto navíc posádku hýčká řadou příjemných prvků výbavy, takže o skvělý dojem z pobytu na palubě je postaráno. Ergonomie vozu je výborná.

Renault Scénic (Grand Scénic) (2009 – současnost)

Foto: Super.cz
Více

Foto: Super.cz

Komerční sdělení

V interiéru vozu nalezneme velký dostatek odkládacích míst a různých schránek, které pojmou překvapivě velké množství věcí. Vyvýšená pozice řadicí páky je velmi komfortní. Variabilita interiéru se zvýšila nejen tím, že vůz velikostně narostl, ale také možností posouvat samostatně sedadla v zadní řadě. Kromě klasického provedení Scénic existuje i sedmimístná prodloužená verze Grand Scénic. Nárazovými testy prošel model Grand Scénic v roce 2009 a obdržel maximální pětihvězdičkové hodnocení.

Další články

Načítám